onsdag den 16. januar 2013

2013 skal jeg...

Nu vil jeg skrive om hvad jeg skal opleve i 2013.
I sommerferien skal jeg til Thailand med min mor & far, vi skal på en 6 dages tur hvor vi skal køre i bus, i en åben ladvogn, & ride på Elefanter, Osv.
Jeg glæder mig rigtig meget, fordi at Thailand er et af de lande jeg helst vil til.
Vi skal så flyve fra Danmark til Istanbul, Qatar, eller Doha(vi ved det ikke helt i nu), & videre til Bangkok.
Min far siger at hvis man skal til Thailand, skal man næsten ikke havde noget med fordi at alt er så billigt der nede:)
Jeg syntes at Thailand er et af det flotteste lande i hele verden, fordi at havet er så blåt, & de har en masse flotte palmer. Huse med strå tag der ligger under et palme træ tæt på vandet, det er det jeg meget gerne vil ned & se...

...Laura<3

2 kommentarer:

  1. igen bruger du alt for mange & tegn !!!!

    ellers god (tumps up)

    SvarSlet
  2. Ja ja men jeg kan godt lide at bruge & tegn...

    SvarSlet