torsdag den 3. januar 2013

Hårmode - 2013

I dette indlæg vil jeg skrive lidt om hårmoden i 2013
Hår til kvinder/piger.

- hesthale (lave og brede).
- fletninger, chignons og knuder på håret placeres lavt i nakken eller i siden.
- sideskilning.
- rodet sovekammerhår.
- hvor håret sidder i den ene side.
- sidepandehår (bag ved øret eller opsat i en lav hestehale eller chignon).
- page - eller pixie hår.
Råd til piger - hop ud i det.. Og vær dig selv
Personligt kan jeg godt li' sideskilning med en lille tot der er sat op med en hårnål og en sidefletning Dsv. har jeg ikke langt nok hår til det.. Fordi at det er afslappende med alligevel flot og nemt at lavet.. Jeg har for den meste håret i en hestehale eller sideskilning.

Hår til mænd/drenge

- kort og fladt
- kort, strit hår
- langt med krøller
- kort med krøller
Råd til drenge - vær anderledes
Personligt kan jeg li' kort mørk hår med små krøller, og lyst med strit hår..
Fordi at jeg syntes det ser sejt ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar