onsdag den 2. januar 2013

Det her er min første blog nogensinde..

Jeg hedder Laura Norman Larsen, og jeg bor i Silkeborg. Jeg har planer om at jeg vil fortælle jer om min hverdag, mine tanker og det nyeste mode + den kommene mode.. Jeg spiller håndbold i Virklund BK, saa' rider jeg på Silkeborg rideskole bedre kendt som Sir.
Min familie består af min mor Jane og min far Flemming.. Jeg har ingen søskende, men jeg har en hund ved navn Laban han er 6 år gammel.. Jeg har ogsaa' en kanin ved navn Pico han er 2 år gammel.. :)
Udover at spille håndbold og ride, bruger jeg meget tid med mine veninder, venner og familie.
Jeg har en lidt blandet stil, kan både lide afslapning og stramt tøj. Jeg elsker en masse farver syntes det er kedeligt hvis man kun går i sort tøj.
Jeg elsker musik men den bedste sang er mine, mine, mine med Christopher Nissen<3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar